• Polski (PL)
  • English (UK)
  • HOME
  • About us
    • Journal profile
    • Editorial Board
    • Publisher
    • Scientific Commitee
    • Reviewers
    • Journal History
  • CURRENT ISSUE
  • ARCHIVES
    • No. 2 (16)/2018
    • No. 1 (15)/2018
    • No. 2 (14)/2017
    • No. 1 (13)/2017
    • No. 2 (12)/2016
    • No. 1 (11)/2016
    • No. 2 (10)/2015
    • No. 1 (9)/2015
    • No. 2 (8)/2014
    • No. 1 (7)/2014
    • No. 2 (6)/2013
    • No. 1 (5)/2013
    • No. 2 (4)/2012
    • No. 1 (3)/2012
    • No. 1 (2)/2011
    • No. 1 (1)/2010
  • FOR AUTHORS
    • Author Guidelines
    • Bibliographic Rules
    • Papers submission
    • Ghostwriting Firewall
    • Review Policy
  • Contact
  • No. 2 (12)/2016

    • Słowo wstępne

      Agnieszka Landowska
    • W poszukiwaniu nowoczesnych modeli kształcenia młodych osób wykluczonych na rynku pracy

      Magdalena Malinowska, Katarzyna Łobacz, Jordan Klimek
    • From Programmed Teaching to Constructivism and Personally-Oriented Approach to E-Learning

      Nataliia Morze, Eugenia Smyrnova-Trybulska
    • Analiza potrzeb rozwojowych pracowników sektora IT ze szczególnym uwzględnieniem coachingu oraz wynikające problemy dla e-kształcenia

      Grzegorz Soszka, Jan Werewka
    • Budowa e-tutora wspomagającego uczenie się studentów

      Lech Banachowski, Agnieszka Chądzyńska-Krasowska, Elżbieta Mrówka-Matejewska, Jerzy Paweł Nowacki
    • Ocena obszarów stosowalności aplikacji Open Source oraz Public Domain podczas tworzenia kursów e-learningowych

      Barbara Dębska, Lucjan Dobrowolski, Karol Hęclik
    • Wykorzystanie platformy Adobe Connect do prowadzenia zajęć w czasie rzeczywistym

      Agnieszka Tyburcy
    • Platforma SEIPA jako e-technologia w nauczaniu przedsiębiorczości na studiach inżynierskich

      Marzena Mamak-Zdanecka, Łucja Kapralska
    • Inteligentne systemy e-learningowe jako przykład wykorzystania sztucznej inteligencji w kształceniu na odległość

      Jacek Marciniak
    • Skrypty w systemie automatycznej oceny rozwiązań zadań programistycznych. Część I. Kontekst i motywacje

      Krzysztof Barteczko
  • Reviews and reports

    • Budowa środowiska e-learningowego wspierającego kształcenie na uczelni technicznej

      Anita Dąbrowicz-Tlałka
    • Cloudlabs – laboratoria w chmurze. Analiza przypadku

      Robert jezierski, Jarosław Sokolnicki, Tomasz Siemek, Michał Karski
    • Międzynarodowa sieć naukowa IRNet w dobie nowych technologii, globalizacji i internacjonalizacji edukacji oraz kompetencji kluczowych. Wstępny raport z implementacji projektu

      Eugenia Smyrnova-Trybulska, Piet Kommers, Nataliia Morze, Tatiana Noskova, Olga Yakovleva, Tatiana Pavlova
    • O edukacji w dobie nowych technologii na XV Konferencji „Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka”. O Konferencji z perspektywy piętnastolecia (2)

      Maria Wilkin

Czasopismo wydawane jest wyłącznie w formie elektronicznej.
Copyright © 2013 EduAkcja. Magazyn Edukacji Elektronicznej. Wszelkie prawa zastrzeżone.