• Polski (PL)
  • English (UK)
  • HOME
  • About us
    • Journal profile
    • Editorial Board
    • Publisher
    • Scientific Commitee
    • Reviewers
    • Journal History
  • CURRENT ISSUE
  • ARCHIVES
    • No. 2 (16)/2018
    • No. 1 (15)/2018
    • No. 2 (14)/2017
    • No. 1 (13)/2017
    • No. 2 (12)/2016
    • No. 1 (11)/2016
    • No. 2 (10)/2015
    • No. 1 (9)/2015
    • No. 2 (8)/2014
    • No. 1 (7)/2014
    • No. 2 (6)/2013
    • No. 1 (5)/2013
    • No. 2 (4)/2012
    • No. 1 (3)/2012
    • No. 1 (2)/2011
    • No. 1 (1)/2010
  • FOR AUTHORS
    • Author Guidelines
    • Bibliographic Rules
    • Papers submission
    • Ghostwriting Firewall
    • Review Policy
  • Contact
  • E-learning - methods and technologies

    • Blended Learning at Primary School. Its Potential and Challenges

      Dorota Janczak
    • Friedly Applications for Children with Autism – E-education at Kindergarten Level

      Agnieszka Landowska, Michał Wróbel, Anna Budzińska, Iwona Ruta-Sominka
    • The Practice of Using Automated Assessment Tools in the Programming Skills Development System – the First Empirical Results

      Krzysztof Barteczko
    • Evaluation of Distance Learning Process Using Artificial Intelligence Tools

      Barbara Dębska, Agnieszka Kubacka
    • Development of the Functionality of Modules Available in the Moodle System to Respond to Challenges Under Modern Remote Education

      Barbara Dębska, Łukasz Sanokowski
  • E-technologies in the training of engineers - conferences

    • Application of Maple T.A. System in Teaching Mathematics for Students of Non-Mathematical Specializations at University Level

      Aleksandra Borówka, Michał Farnik
    • The Attitude of Academic Teachers to the E-Learning Tools Development at Higher Education Institutions

      Tacjana Niksa-Rynkiewicz
    • Electronic Verification of Knowledge – an Opportunity for Effective Knowledge Evaluation

      Marta Woźniak-Zapór, Mariusz Grzyb, Sebastian Rymarczyk
  • Reviews and reports

    • MOST Wiedzy jako narzędzie promocji potencjału naukowo-badawczego uczelni wyższej

      Paweł Lubomski
    • Działalność edukacyjna organizacji pozarządowej (studium przypadku)

      Andrzej Pankowski, Mariusz Portalski
    • Virtual Campus Walk

      Elitsa Peltekova, Grzegorz Gawdzik, Robert Budzyński, Arkadiusz Orłowski, Eliza Stefanova
    • Technologia w kształceniu na kierunkach inżynierskich – eTEE jako inspiracja do poszukiwania najlepszych metod kształtowania kreatywności i dojrzałości technologicznej studentów

      Anita Dąbrowicz-Tlałka
    • EduG.pl – zgamifikuj swój przedmiot

      Przemysław Rodwald

Czasopismo wydawane jest wyłącznie w formie elektronicznej.
Copyright © 2013 EduAkcja. Magazyn Edukacji Elektronicznej. Wszelkie prawa zastrzeżone.