-
No. 1 (5)/2013
-
Słowo wstępne
Agnieszka Landowska -
Is it worth to be hacker?
Bartosz Wysocki -
Affective computing and affective learning – methods, tools and prospects
Agnieszka Landowska -
New technologies in the process of educating about the archaeological heritage
Roksana Chowaniec -
Methodology of teaching applied meteorology via Internet – a case study
Maciej Ostrowski, Aleksandra Kardaś -
Content and organization of (e)learning. Problem of coherence in educational projects
Adam Chmielewski, Jerzy M. Mischke, Anna Stanisławska-Mischke -
PJWSTK E-learning Platform Development and Integration Issues
Paweł Lenkiewicz
-
-
Reviews and reports
-
EUNIS 2013, 12–14 czerwca 2013, Ryga: Refleksje z kongresu
Anna Pacholak -
Wdrażanie e-nauczania w szkołach i placówkach kształcenia ustawicznego
Wojciech Myka -
Opracowanie multimedialnych kursów e-learnigowych w ramach projektu EFS „Model systemu wdrażania i upowszechniania kształcenia na odległość w uczeniu się przez całe życie”
Agnieszka Wierzbicka -
Stopka redakcyjna
Agnieszka Landowska
-