Abstrakt

Platforma edukacyjna na uczelni wyższej stała się już standardem. Jest wyznacznikiem nowoczesno- ści danej uczelni. Wpływa na jej konkurencyjność. Mimo to, istnieje przekonanie że środowisko nauczycieli akademickich nie jest gotowe do akceptacji nowych środków nauczania. Postanowiono zbadać ten problem. Artykuł zawiera odpowiedź na pytanie jaki stosunek do metod e-nauczania panuje wśród nauczycieli akademickich, nie posiadających informatycznego wykształcenia.

Bezpośredni link do artykułu [tutaj]

Aktualności

  • Konferencja IABL18

    2017-08-03 13:36:57

    International Association for Blended Learning jest organizacją non-profit, która jednoczy...

    Czytaj więcej...

  • XVII edycja konferencji Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka

    2017-04-11 10:33:27

    Polsko-Japońska Akademia Technik Komputerowych zaprasza na XVII edycję konferencji Uniwersytet...

    Czytaj więcej...

  • IV Konferencja e-Technologie w kształceniu inżynierów

    2017-04-11 10:31:05

    IV Konferencja e-Technologie w kształceniu inżynierów (e-TEE 2017) odbędzie się w Gdańsku w...

    Czytaj więcej...

  • 6 pkt. dla EduAkcji w rankingu minsterialnym Journals Master List 2014

    2016-01-11 10:48:00

    Redakcja EduAkcja ma przyjemność poinformować, że czasopismo przeszło pozytywnie proces ewaluacji...

    Czytaj więcej...

  • Konferencja e -TEE "e-Learning w kształceniu inzynierów"

    2015-09-29 11:17:00

    11.04.2016 w Krakowie odbędzie się trzecia edycja konferencji e -TEE "e-Learning w kształceniu...

    Czytaj więcej...

  • Zaproszenie dla autorów

    2013-08-22 08:30:04

    Szanowni Państwo, trwa ciągły nabór artykułów do kolejnych numerów czasopisma EduAkcja. Gotowe...

    Czytaj więcej...